Hírek
2013. Július 17. 05:00, szerda |
Belföld
Forrás: orientpress
Több száz ügyfélpanasz érkezett a szolgáltatókra

Számos kifogással éltek az elmúlt negyedévben a hírközlési biztoshoz forduló ügyfelek. Sok probléma adódott a számlákkal, de többen az ügyfélszolgálatokkal is elégedetlenek voltak, a számhordozással azonban nem volt gond. Az elmúlt három hónapban összesen 313 panasz érkezett a média- és hírközlési biztoshoz hírközlési ügyekben − tudta meg a Napi Gazdaság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól.
A szolgáltatók magatartását kifogásoló 139 panaszbeadvány megoszlása tükrözi piaci részesedésük arányát. Számlázási gyakorlat miatt több tucat beadvány érkezett, leginkább tartalmi, formai kifogásokkal, az előfizetők elsősorban a számlán szereplő összegeket, illetve számukra ismeretlen tételeket kifogásolták. Sokan panaszkodtak amiatt is, hogy az ügyfélszolgálatokon nem kaptak megfelelő tájékoztatást, hosszú volt a várakozási idő vagy elérhetetlen az ügyfélszolgálat, illetve nem volt egyértelmű a kapott információ. Az ügyfelek szerint a szolgáltatói válaszlevelek rendkívül szűkszavúak, ami azt a benyomást kelti, hogy a szolgáltató nem kíván érdemben foglalkozni problémájukkal. Tizenketten azért fordultak a biztoshoz, mert szerintük a szolgáltató nem teljesíti az új díjcsomagban vállalt szolgáltatást, például továbbra is a korábbi díjcsomag szerinti sávszélességet vagy csatornakiosztást biztosítja, illetve aszerint számláz, de olyan is előfordul, hogy a szolgáltató a régi és az új szolgáltatás díját is kiszámlázta. Szintén 12 panasz érkezett amiatt, hogy a szolgáltató a kedvezményeket nem érvényesíti, vagy továbbra is a korábban igénybe vett díjcsomag szerint számláz. Az NMHH szerint általában a szolgáltató adminisztrációs hibája okozza az érdeksérelmet, amely hibát a szolgáltatók rövid időn belül orvosolják és jellemzően kompenzációt is biztosítanak az előfizetőnek.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Június 21. 09:11, szombat | Belföld
Aldi baromfivirslit hívtak vissza allergén jelenléte miatt
Az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. kezdeményezte a Baromfivirsli csirkemellel 280 g termék visszahívását, mivel az tejallergént (sajt) tartalmazhat
2025. Június 21. 09:09, szombat | Belföld
Illegális bevándorlás - Bakondi György: a közel-keleti háború a migráció egy új dimenzióját eredményezte
A közel-keleti háborús helyzet a migráció egy új dimenzióját eredményezte, fennáll a veszélye, hogy jelentősen növekedni fog az illegális migránsok száma a balkáni útvonalon
2025. Június 20. 07:35, péntek | Belföld
Agrometeorológia: egyre súlyosabb a mezőgazdasági aszály
Egyre súlyosabb a mezőgazdasági aszály az országban és a következő 8-10 napban sem várható számottevő csapadék; egyre inkább felsejlik a 2022-es történelmi aszály rémképe
2025. Június 20. 07:33, péntek | Belföld
Nyár közepéig 131 új Credobus érkezik a MÁV Személyszállítási Zrt.-hez
Nyár közepéig 131 darab új Credobus-t ad át a MÁV Személyszállítási Zrt.-nek a Kravtex-Kühne csoport. Az első járművek már forgalomba álltak a Balaton térségében